piątek, 27 lutego 2015

Prolog

„To zabawne, jak jedno wydarzenie może zmienić całe nasze życie...”

Ludzie uważają, że jestem szalona... niebezpieczna... niepoczytalna... Może mają rację. Może właśnie dlatego mnie tu zamknęli. Uważają, że nie nadaję się do życia wśród ludzi, że lepiej będzie, jeśli zamkną mnie TAM. Myślą, że mi pomogą. Jednak ja wiem swoje... Wiem, że jestem inna, ale to nie jest moje miejsce. Nie nadaję się tu. Skazali mnie na coś, na co nie zasługuję.

Na domiar złego, na głowę spadł mi jeszcze ON. Jednak mimo wszystko dam radę... W końcu stąd ucieknę... To nic trudnego. Trzeba tylko poznać ludzi. Ich najgłębsze słabości oraz lęki... A w tym akurat jestem niezastąpiona.

Jeśli przekroczysz próg tego miejsca...możesz być pewny...że nie wyjdziesz z niego „żywy”...

Witamy w Mentalroad – zakładzie dla obłąkanych...

∞Iwona Horan∞
***
Hej! Witamy Was prologiem! :) To opowiadanie piszą dwie osoby : 
∞Iwona Horan∞
- Mara♥

Rozdziały postaramy się dodawać co tydzień/dwa tygodnie.Będziemy je pisały na zmianę :) 
Prolog napisałam ja ∞Iwona Horan∞ :) Jak się podoba? :) Zachęcił Was do dalszego czytania? Komentujcie!
To do pierwszego rozdziału! :)

9 komentarzy:

  1. Mara podała link na swoim blogu, więc przybywam! :) I prolog bardzo mi się podoba. Strasznie krótki, ale jak najbardziej wystarczający. No i ciekawy! :3 Zastanawia mnie niesamowicie, jak wygląda to całe Mentalroad oraz dlaczego i w jaki sposób znalazła się tam główna bohaterka ^-^ Kim jest ON i jaka będzie jego rola w opowiadaniu? I przy okazji, bardzo ładny szablon :)
    Jak na razie wszystko idealne, z pewnością będę czytać dalej ^-^
    Pozdrawiam i życzę morza weny! :*

    PS.: Zapraszam do siebie: arrowtales.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey, Hi, Hello! Wspólny blog? Niesamowicie! Kaya jako główna bohaterka? Mam nadzieje, że tak. Możecie być pewnie, że zostanę. Prolog świetny, zachęca. Przynajmniej mnie :o
    Kim jest ON!?!??!?! No pięknie. Pytania w opowiadaniach. Kocham to, serio. xD Sarkazm na kilometr. ;_;
    Czekam na więcej. Życzę dużo pomysłów, Katerina.
    http://feather-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Huhu! Wchodzę sobie na bloggera i widzę, że Karolina (wybacz, ale nie przyzwyczaję się chyba do pseudonimu Mara :*) dodała nową notkę na blogu i BUM! Nowy blog! Więc szybciutko pędzę czytać i jestem!
    Kiedy tylko zaczęłam czytać to wyczułam, że to opowiadanie, to moje klimaty 8). Coś czuję, że to nie będzie zwykły zakład psychiatryczny, tylko coś więcej...tak, tak właśnie czuję (6 zmysł i te sprawy :P)
    I jeszcze nazwa tego miejsca Mentalroad...mentalna droga...coś wisi w powietrzu. Akurat nazwa kojarzy mi się z czymś dobrym, że BUM! Wszystko może się zmienić na lepsze.
    No i ON 8). Kto to jest? Co on zrobi? Piszcie szybko, bo już nie mogę się doczekać :D
    Życzę weny i do napisania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawe :) Kim On jest ?! Nie możemy doczekać się następnego :) Możecie informować nas o nowym rozdziale na naszych blogach :)
    http://diaries-memories-zayn-malik-ff.blogspot.com/
    http://you--will-always-be-in-my-heart.blogspot.com/
    Zapraszamy :) / Tori and Van

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu zapowiada się ciekawie :) Tak tez jestem tu dzieki Marze ♥ czekam na next i zapraszam na dangerous-road-malik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejo! :3 Prolog świetny naprawdę! Zapowiada się baaardzo ciekawie! Ona jest w psychiatryku, co nie? Ciekawi mnie, kim jest ON? Chyba ktoś bardzo ważny. Nie ma co! Zostaje na stałe, bo naprawdę mnie zaciekawiliście! I to na całego! Bohaterka jest niebezpieczna? A to dlaczego? Nie ma co! Umieram z ciekawości! :D Czekam na rozdział pierwszy! Potopu weny życzę! Ściskam! :***
    madziula0909

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie historie, boję się ich, ogólnie mam dosyć ogromny strach do zakładów psychiatrycznych, ale same historie uwielbiam!
    Prolog świetny, ciekawy i bardzo zachęcający do dalszego obserwowania i czekania na następny rozdział! :)

    http://zasnute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuu, zakręcona historia? Jak fajnie! Prolog bardzo ciekawy, czekam na pierwszy rozdział!
    Pusheen c:
    Zapraszam do mnie *u*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czemu, ale poczułam się jakbyście napisały to o mnie. Fajnie się zaczyna. No i co ty dużo gadać będę czytała;)
    Jessi;)

    OdpowiedzUsuń